Posiadanie swojej strony internetowej

Pozycjonowanie to proces dążący do pozyskania jak najlepszych pozycji dla strony oraz wygenerowania jak największego ruchu organicznego. By jednak dana strona internetowa miała w wyszukiwarkach dobrą widoczność, musi być bardzo dobrze zoptymalizowana pod względem SEO i spełniać wszystkie podstawowe oczekiwania wyszukiwarki. Zasady te nakreślone są przez poszczególne algorytmy tej wyszukiwarki i jest takich kilka, z którymi należy się liczyć, jeżeli już preferuje się bardzo dobrze wypozycjonować swoją witrynę.

Algorytm Panda Algorytm Google Panda pojawił się pierwszy raz w lutym 2011 roku i od tego czasu para się analizą treści strony w relacji do danego zapytania. Obniża wartość i pozycję tych witryn, które mają mało wartościowe treści, nieodnoszące się do tematyki strony albo nieunikalne, skopiowane z innych stron duplikaty. Algorytm Pingwin Ten z kolei zajmuje się profilem linkowania danej witryny. Pojawił się w 2012 roku i od kilku lat rozważa linki strony. O ile strona linkowana jest przez wartościowe serwisy, podwyższa jej wartość, jeżeli już nawet całkiem inaczej i linki pochodzą ze spamerskich miejsc, katalogów lub korzystają z Systemu Zamiany Linków, wtedy ich pozycja obniża się. Algorytm Koliber Kolejny algorytm nazwany po gatunku ptaka zajmuje się ścisłym dopasowaniem zwracanych w wynikach wyszukiwarki treści w relacji do zapytania użytkownika. Rozpoznaje on kontekst zapytania i potrafi dostosować jednakowy do niego wynik. 1szy raz pojawił się w sierpniu 2013 rok. Algorytm Gołąb Następny ptak, czyli gołąb pojawił się w lipcu 2014 roku i zrewolucjonizował wyniki lokalne SEO. Jest to najważniejszy algorytm, jeśli chodzi o SEO lokalne, gdyż potrafi dostosować wyniki do zapytania, posługując się ściśle określonym obszarem użytkownika. Wpłynął też wprost na mapy, czyli Google Maps. Mobile friendly Ten algorytm koncentruje się na mobilności danej strony, sprawdzając, czy wyświetla się ona prawidłowo i świetnie na innych rozdzielczościach, z uwzględnieniem szczególnym urządzeń mobilnych. Strony, które chcemy pozycjonować dobrze muszą być głównie zrealizowane w technologii RWD, czyli być przyjazne zarówno dla użytkowników desktopowych, jak i mobilnych. Zobacz: http://www.smacznego.pl/uzytkownik/945978715. Pozycjonowanie stron - zalety linkowania